אביזרים וציוד מומלץ לאימון כושר

אימוני כושר מכל סוג, מיושמים תוך כדי שימוש באביזרים ופריטי ציוד שונים, כאשר רשימת הציוד והאביזרים היא ארוכה ומגוונת ונהוג לסווג אותה לפי אביזרים ופריטי ציוד המיועדים לאימוני כושר בחדרי הכושר השונים, לצד רשימת אביזרים ופריטי ציוד המותאמים ומיועדים לאימוני כושר בבית. בעמוד שלפניכם, ריכזנו עבורכם רשימה של אביזרים וציוד מומלץ לאימון כושר בבית או בחדר כושר.

משקולות יד

משקולת יד הן הגדרה כוללת להיצע הולך וגדל של משקולות במשקלים שונים של החל מ-1 ק"ג ועד 20 ק"ג ומעלה. משקולות היד מאפשרת למעשה לכל אחד ואחת מאיתנו, לבצע מגוון רחב של פעילויות כושר גם בחדר הכושר וגם בבית, כאשר השימוש במשקולות היד מותאם למגוון רחב של סוגי אימונים, לרבות, אימוני כושר על שרירי הגב, השכמות, הכתפיים, הזרועות ועוד. חשוב לציין גם שבמשקולות היד הקלות יותר ניתן לעשות שימוש גם בפעילות ספורטיבית כגון ריצה או הליכה מהירה, וזאת במסגרת קשירת המשקולת לרגליים על מנת לייצר התנגדות.

רצועות TRX

רצועות TRX הן למעשה רצועות אימון הקרויות על שם החברה המייצרת אותם, ולכן, הן סוג של שם גנרי בעולם הכושר. רצועות אלו מאפשרות אימוני התנגדות בבית, בחדר הכושר ואפילו בפארק הסמוך למקום מגוריכם, כאשר אופן השימוש ברצועות מותאם לרמת העצימות של האימון הנחוץ לכם. אימוני כושר באמצעות רצועות ה-TRX מיועדות אומנם לחיזוק השרירים אך הם אפקטיביים גם למטרות ירידה במשקל הגוף.

שעוני ריצה

שעוני ריצה הידועים גם בשם שעוני דופק, הם למעשה אביזר כושר חדש יחסית המסוגל לעקוב אחר היכולות הגופניות שלכם במהלך ביצוע מגוון רחב של פעילויות ספורטיביות, לרבות, ריצה, הליכה מהירה, אימון בחדר כושר, רכיבה על אופניים, שחייה ועוד. חשוב לציין ששעוני הריצה מומלצים גם לאילו מבינכם המעוניינים להשיל את השומן הבטני, וזאת לנוכח העובדה ששעוני הריצה השונים יועדים להעריך את הקלוריות אותם שרפתם במהלך היום.

מדרגה

המדרגה היא למעשה סוג של ציוד כושר המשמש למטרות ביצוע של תרגילים שונים כגון: שכיבות שמיכה, דדליפט, פשיטת מרפקים ועוד, כאשר האימון באמצעות מדרגה מבוסס על תרגילים חזרתיים המחזקים בעיקר את שרירי הבטן והרגליים.

דלגיות

דלגיות הן למעשה אביזר כושר נלווה בו ניתן לעשות שימוש למטרות העלאת הדופק וחימום הגוף לפני אימון אירובי כזה או אחר. השימוש בדלגיות יכול להיעשות בכל מקום בו עומד לרשותכם ספייס לצרכי קפיצה על חבל. קפיצה של מספר דקות בדגליות תקפיץ לכם הדופק ותגביר את סיבולת לב הריאה שלכם.

סטפר

ספטר הוא למעשה ציוד כושר המיועד למטרות עבודה אירובית לצרכי חיטוב ועיצוב הגוף. אימון באמצעות הסטפר יכול לסייע לכם בעיצוב וחיטוב הירכיים והישבן, כאשר קיימים דגמים מתקדמים של סטפרים המגיעים עם מסך תצוגה בו תוכלו לראות את זמן הפעילות במכשיר ואת היקף שריפת הקלוריות בגופכם כתוצאה מהשימוש במכשיר.

לצד פריטי הציוד ואביזרי הכושר המופיעים לעיל, תוכלו למצוא היצע הולך וגדל של מערכות ציוד ואביזרים המשמשים לביצוע אימוני כושר כאלו ואחרים, מאימונים אירוביים המיועדים לשיפור סיבולת לב ריאה ועד לאימוני כוח (התנגדות) המשמשים להעלאת מסת השרירים.

Fitness_trainer#

Fitness_trainer#